BVC idag..

Ja idag fick vi åka till BVC igen och allt såg bara fint ut.

Bebisen följer kurvan bra och hjärtljudet lät super. Han blev lite arg när barnmorskan Annika kände på honom, då sparkade han tillbaka hårt och visade att han blev störd. Men det var bara bra sa Annika för det visar att han är en frisk bebis.

Hon kände även om han var fixerad och det var han.. nästan! Han var lite lite ruckbar men det skulle nog gå över snart. Så hon var mycket nöjd med alla tester idag!

Var hon nöjd är vi nöjda och lugna :)

Andreas var så gullig och strök mig på pannan när hon skulle klämma på mig och han såg att det gjorde ont för mig. Med Andreas lugna hand på min panna kunde jag verkligen känna att jag kommer ha sån nytta av honom vid min sida under förlossningen.

Han är ju min klippa, med sin kärlek till mig och sitt lugn så kommer han vara ett stort stöd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0