Pyssla :)




Som jag pysslade igår!

Det kliade i fingrarna så jag sydde en "flaggvimpel" i rosa och spets. Efter att ha fått lite inspiration när Fia och jag varit på inredningsbutik samma dag och kikat runt lite.
Den ska Hanna och ja ha på vårt loppisbord på söndag. Jag hade en bild i huvudet att man lägger duk på loppisbordet och sedan fäster vimpeln i framkant. Kommer nog bli jättefint!

Sen tog jag fram mitt kit och började "scrapbooka", blev några kort.

Temat är mjuka färger och det skall kännas som våren är här.

Älskar när jag får lust att greja, då vet man att man mår bra!

Se här :)
















Flaggvimpeln som jag sydde

Rosa och spets



 

 


 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fint! Du kan väl göra några kort, så kan vi sälja på loppisen ;) Vimpeln kan du sälja till mig sen, va ju hur fin som helst!

2012-03-15 @ 13:34:46
URL: http://hannaleanders.blogg.se/
Postat av: Silvia

Åh vad fina kort! Duktig du är :)

2012-03-26 @ 18:27:52
Postat av: Jenny Jonsson

Hej Stina,

Vilken fin blogg du har och vilken fin mage! Ett stort grattis. Du verkar vara så lycklig.



Jag blev helt kär i tapeten på bilden ovan. Vet du vad den heter =)



Vänligen

Jenny Jonsson från högstadiet

2012-03-30 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0