Lördag

Vaknade i morse och var helt utvilad! Vilken känsla!
 
Jag har varit supertrött sen fyra veckor tillbaks, jobbig sista tid som gravid och sen vara mamma till en liten pojke. Sömnen har hamnat i otakt,  speciellt nu när vi ska upp och mata, lussa, trösta osv. Vår Gustav äter var tredje timme dygnet runt.
 
Men så i natt hände något som jag blev väldigt förvånad över. Vår lille prins skrek, jag vaknade och skulle ge honom mat. Andreas tittade på klockan och den stod på kl: 06.00. Sista gången Gustav åt innan han somnade för natten var kl: 24.00. Det betyder att han sovit 6 timmar i sträck! Vilken duktig kille och vilken pigg mamma sen :) 
Andreas däremot har jobbat natt så han tar igen sömn på dagarna.
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Nu är de kväll igen, dagarna går sjukt snabbt och jag hinner inte riktigt med. Andreas är på jobbet igen, han jobbar hela natten så Gustav och jag är hemma själva. Har percis lagt Gustav för natten, jag ska även gå och sova strax.
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Idag kom Julia förbi och vi fick en present. Jätteroligt att få så fina gåvor, hon hade även med sig blöjor så nu kan Gustav bajsa så mycket han vill :) Det tackar vi för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0