Andreas

Nu har vi varit ensamma i fyra dagar jag och Gustav. Men idag kommer Andreas hem igen och det ska bli så himla mysigt, är så tomt hemma när han är borta.
Han har skrivit nytt kontrakt med försvarsmakten så han har varit uppe i Boden hela helgen. Det är delade meningar från min sida om att han jobbar för dom igen. Är livrädd att dom ska begära Andreas för utomlandstjänst, han har tidigare varit i Afghanistan och jag kan säga att den oron vill jag inte vara med om igen. Samtidigt känner jag mig stolt över honom då han är stark och vågar göra en sån modig uppgift!
 
 
Vet inte om alla tjejer är så men visst är det något speciellt med killar i uniform :P 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då flög nog våra karlar från Sundsvall tillsammans :)
Min sambo var också där uppe nu!

Svar: Jaha :) Vad heter han?
Stina Leanders

2012-08-29 @ 08:17:46
URL: http://statodiattrazione.blogg.se
Postat av: Sandra

Alexander Burman :)
Va heter din i efternamn?
Dom var visst 3 som flög härifrån Sundsvall :)

Svar: Andreas Malmborg :) Ja den tredje killen som var med skjutsade jag ut, han åkte med Andreas. Danne tror jag att han heter..Jag ska fråga min sambo om han känner din kille :)
Stina Leanders

2012-08-30 @ 11:48:51
URL: http://statodiattrazione.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja men gör det!:)
Ska fråga min med :)

2012-08-30 @ 12:52:50
URL: http://statodiattrazione.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0