Lilla hjärtegrynet

Idag har han fått tänder våran lilla skrutt :) Två stycken tittar fram och mamma är stolt!
 
Vi satt och fikade idag med Madeleine och hennes William. Så frågade Madde - Har Gustav fått tänder än..? 
Jag tittade på Gustav och svarade - Nee de har han inte!, samtidigt som jag kände efter och där var till min stora förvåning två små gryn!
 
Åh så mallig jag blev :) Å Gustav har inget sagt till mamma! Jag slängde mig på telefonen och berättade för en yr och nyvaken Andreas att Gustav blivit en stor kille.
 
Detta förklarar ju sista dagarna med feber, allt gnäll och snor. Han har varit röd i rumpan och dålig i lilla magen. Han har sovit dåligt på natten och vaknat i gråt. Mamma trodde bara han var sjuk men så var det tandsprickning på g.
 
Ska försöka ta en bild någon dag men nu sover han, vårat lilla hjärtegryn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0