Gustav

Oj vad tiden går, sitter och kollar lite bilder nu från min gamla telefon som jag tömt och sålt. Bilder som jag glömt bort, bilder på Gustav när han var nyfödd. Så liten så liten.. känns så overkligt!
 
Än hur jag nyper mig i armen så känns allt som en dröm. Har jag en liten som som heter Gustav,.. han har drag av mig, det ser jag nu när jag tittar på honom om dagarna. Innan var det bara pappa, pappa upp i dagen!
 
Att få barn är det mest läskiga och/men även samtidigt det mest fantastiska som man kan få vara med om. Innan jag hade fått barn så kunde jag inte ens föreställa mig den känslan jag känner idag.
 
Men att vara förälder är tufft också. Tänk så många som inte tar sin uppgift på allvar. Ibland kan jag titta på Gustav och tänka att det finns folk som väljer bort sina barn, hur är det möjligt?? Hur funkar människor som inte är snälla mot barn?? Vare sig det är deras eller andras?
 
______________________________________________________________________________________________
 
Gustav ligger nu och sover gott. Han sover oftast i sin egen säng, snart måste vi sänka bottenplattan så att han inte ramlar ur. För i den här takten så kommer vi hitta honom sittades eller ståendes snart. Han drar sig upp i badbaljan så det är bara en tidsfråga.
 
Nu tänker jag bjuda på massor med blandade bilder från min gamla telefon. Håll tillgodo :)

Kommentarer
Postat av: Veronica Jakobsson

Åh sånt är mysigt att hitta!
Goa bebis:)

2013-01-28 @ 22:44:38
URL: http://4livliga.blogspot.se/
Postat av: louize

pluttsnutt <3
ja gick igenom bilder på Dylan och man blir rakt sugen på en liten till och man undrar vart tiden tagit vägen!

kram från en ny läsare

2013-01-29 @ 05:50:59
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0