Spruta

Imorgon väntar besök hos BVC och även så sprutor.. Så det kommer nog bli en onsdagskväll med feber och tårar. Gruvar mig för sist han fick sprutor i benen blev han så himla dålig och fick så ont, lika så gången innan det.

Men ska bli spännande och se hur lång han har blivit. Jag har ingen aning, gissar på 75,5 cm och vikten tror jag ligger på 10,5 kg.

Vill du också gissa? :) Så skriver jag ut vikt och längd imorgon. Vi har inte varit på BVC sen han var fem månader så det var ju ett tag sen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Då är han snart ifatt kusinerna, som är 82 lång. Han blir nog en lång kille! :)

2013-02-26 @ 20:19:05
URL: http://iettlitethus.se
Postat av: morsan

Mormor kanske kommer å tröstar imorgon.

2013-02-27 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0