Måndag med massa snö

Idag trotsade jag snövädret och gick ner på stan med barnvagnen. Vi gick till Kulturmagasinet för att vara med på babymingel jag och Gustav. Första gången för oss men måste säga att jag blev lite besviken. Tror jag är bortskämd på så mycket annat kul jag har varit på med mammor så detta var nog inget för oss. En stund med sång som var lite halvlamt sen var det slut.. Om jag ska dit fler gånger så går jag hellre på vanliga biblotetekt och tittar i lite barnböcker med Gustav när han blivit lite större.
 
Efter minglet så tog vi en fika på Tank Anci, allt blev bara helt upp och ner där. Jag och Karin bara skrattade då allt blev knas. Det spilldes ut vatten, kaffe, grejer som ramlade, barn som grät, bajsade på sig och det byttes kläder. Spyddes ner kläder och ja vet inte vad.. Vi sa båda två att vore nog bäst om vi hade stannat hemma idag då allt blev så flummigt.
 
Efter fikat tog vi en snabb tur på stan där jag hittade en mysig ziptröja till Gustav. Det var precis vad jag letade efter så då tog vi bussen hem.
 
Väl hemma blev det lek och mat. Gustav har knappt sovit något idag så nu är han trött och gnällig. Han ska stax få en ren pyjamas, sen lite lelle och hopp i säng.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja jisses vilken dag Stina :) Helt kaos på fiket för mig och lille Hugo. Men det var mysigt att ses som alltid. Kram

Svar: Detsamma :)
Stina Leanders

2013-02-11 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0