Magen min :)

Dessa två bilder är tagna en vecka efter förlossningen
 
 
 
 
Sjukt ändå hur magen ska kunna dra ihop sig igen efter att ha blivit utsatt för ett sånt tryck och påfrestningen som en graviditet innebär. Här är en bild på magen när jag vad gravid i vecka 40.
 
 
Så här ser min mage ut nu, tre månader efter min graviditet. Är ganska nöjd ändå med tanke på att jag har cirka 7 kilo övervikt kvar innan jag är tillbaka på min normalvikt.
Frågan är bara huuur länge ska jag behöva ha hormonsträngen kvar och hormonförändringen i huden där jag varit piercad vid naveln? Den stör jag mig nästan mer på än bristningarna :/
 
 
 
 
Kommer aldrig bli som innan igen, det har jag accepterat men jag är så pass ung än så jag vill iaf kunna gå i bikini. Har funderat på om jag ska ta Gustav med mig till Badhuset någon dag. Då ska jag ha bikini för första gången på mycket mycket länge.
 
Hur du något tips om vart jag kan hitta en bikini jag kan känna mig bekväm i efter graviditeten!?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0