Sol!

Idag när jag vaknade vid halv 11 och kollade termometern i köksfönstret så var det 21 grader i skuggan. Jag blev toppenglad, som jag har längtats efter värmen och nu är den ÄNTLIGEN här!

Men insåg ganska snabbt att inget kommer vara sig likt denna sommar. Svällde upp enormt om fötterna efter några timmar på stan dag och värmen gjorde det jobbigt för mig.

Sen måste jag undvika sol i ansiktet pga pigmenfläckar. Har redan fått fula märken vid ögonen och vill inte att det ska bli värre! Men om jag fixar en bra solskyddsfaktor till ansiktet måste det ju gå bra att vara i solen.

När jag sen inte är gravid längre kommer jag ju ha en liten kille med mig som inte får utsättas för sol. Så detta blir nog en sommar i skugga och en del letade efter skugga kan jag tänka mig. Men vad är väl lite sol när vi ska få en prins i vårat liv!

Trotsade och det blev en stund på balkongen ikväll iaf, solen är ju inte så stark då, det var riktigt skönt att bara sitta där ute och slappa.



Kommentarer
Postat av: morsan

Mys å vila snart är det dax.

2012-05-24 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0