Sol!!

Idag har det varit underbart väder hela dagen, men jag försökte hålla mig bort från solen med flit och värmen med för den delen. Kändes trist men högst nödvändigt!

Blir ju så himla svullen om jag ska vara ute hela dagen i värmen, kan inte ens ha skor på fötterna då!

När Andreas vaknat efter nattjobb åt vi lite snabbt, efter det drog vi ut till Birsta och shoppade loss.

Efter två timmar på Birsta var vi hungriga igen så blev käk på McDonald`s, med magen full av nuggets och burgare åkte vi på en lång upptäcktsfärd. Tittade på en massa fina hus!

Kom just hem och har haft en toppendag!

Har just provat mina nya mammashorts som älskligen köpte åt mig, sitter skönt och jag kommer nog bo i dom fram tills magen är borta. Sen blev det inköpt ett amningslinne som får ligga i BB- väskan sålänge :)

Yr som jag är nu för tiden hade jag blandat ihop dagarna så var stupsäker att vi skulle på lägenhetsvisning idag, men det är ju imorgon :P Typiskt mig!!

Ska bli spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0