Snart verklighet..

Tänker varje gång jag håller i lilla Douglas, (mitt nu minsta syskonbarn som är sex månader) att snart sitter jag med mitt eget barn i famnen.
Kan verka tjatig med min verklighet känns så himla overklig! Kanske för att det har varit en längtan i så många år!?

Tänker ofta på det då jag ska sova och då tankarna far iväg. Någon önskar sig en klättrande karriär, någon kanske mycket pengar, en viss tjänst eller kanske status osv. Min högsta önskan är/ har varit att få barn, en familj och att det ska vara genomtänkt.

Andreas är rätt för mig och med honom i mitt liv blev allt plötsligt så självklart! Jag visste när jag träffade honom att det skulle vara VI! Tur att det var besvarat :P

Lugnet och tryggheten började byggas upp som en stark mur inom mig och jag har fått uppleva DET som många pratar om. DET som man inte kan sätta fingret på vad det är men det bara finns där när man träffar den rätta!

Jag frågade honom idag om han tycker att min kropp har förändrats. Till svar fick jag - Ja men bara till det bättre för vi ska ju ha barn!

Det är min Andreas :)



Jag och lilla Douglas



Min mage!



Min kärlek!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så fiina du och Andreas! :) är så himla glad för eran skull! Ni kommer bli fantastiska föräldrar! Denna pojk kommer få så mycket kärlek! Han blir väldigt lyckligt lottad! :) puss o kram fina du!

2012-05-22 @ 14:52:35
URL: http://malinschelin.blogg.se/
Postat av: Leandersss

Så fiin mage:)

2012-05-23 @ 00:14:26
Postat av: Anonym

Ni är så fina!!

Vilken kula du har fått! =)

2012-05-23 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0