Pissdag!

Åh nu tänker jag klaga lite :/

Idag är en sån trist dag, pissväder, jag blir ju aldrig frisk, är rastlös och på lite dåligt humör!! Andreas sover så jag tassar runt här med tjockmagen och gör ingenting!

Så tänkte jag såhär, det blir vad man gör det till och det är precis vad jag tänker göra nu!! Sluta sura och rycka upp mig :P

Öppna balkongen och släppa in lite frisk luft kanske? Så kan jag väcka Andreas och hoppas på att han är mindre sur än mig! Tänkte jag kan göra lite gofika! Sen ikväll får de bli godis och film med Hanna. Andreas och Johnny ska väl kolla på Hockey kan ja tro.

Blir de en bra dag detta?? Vi får se :P




Bilden är lånad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0