Frågor och svar

Fick tre frågor i min frågestund och här kommer svar! Lite sena svar för min mosiga gravidhjärna hade glömt bort detta men här är dom iaf :)

Postat av: Knaada

Vilka tre namn ligger i toppen på eran lista nu?

 

Svar: Tyvärr kan jag jag inte svara på de, för vi massor än och velar. Men två namn som vi funderat lite mer på är William (Wille) eller Olle men finns många fler på vår lista! Vi får se vad det blir :)


Postat av: Julia

Är du nervös inför förlossningen? :)

 

Svar: Ja det är jag! Nervös för att lämna ut mig eftersom jag vill ha full kontroll och jag tror inte man har det med första barnet. Allt är ju helt nytt! Sen det runt om kring som tex. nålar och om jag måste sys!

Postat av: Hanna

Jag är också nyfiken som ovan, om namnen?? :)
Vad ska han heta i efternamn??

 

Svar: Förnamn = ? Efternamn Malmborg Leanders eller Leanders Malmborg



Ber om ursäkt att det är olika storlek på texten, vilket gör det svårläst!
Blogg.se verkar ha fått fnatt!


Kommentarer
Postat av: Knaada

Jag tycker Wille är finare med enkel-v. Men både Ville, Wille och Olle är supergulligt!

2012-05-07 @ 20:28:13
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Ja fina namn! Spännande och se vad han är för filur! :)

2012-05-07 @ 20:56:23
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0