Edsbyn

Ja idag tog Andreas och jag bilen till Edsbyn. Här är grönt och fint, känns att våren hunnit längre här än i Sundsvall. Tänk att det snart är Juni och inte är varmare än det är ute?

Kul att komma hit och se vad fint mamma gör med nya huset, hon målar och fixar för fullt. Hon är så duktig och grejar på som alltid :)

Kul att träffa pappa med, han är pigg efter op. och har bättre färg i ansiktet nu än sist jag var hem. Ser mycket friskare ut nu! Synd om honom bara att han ska behöva ha så ont i sin arm.

Nu ska vi hoppa i säng så vi orkar med morgondagen. Jag sover inte dirket tungt så sovtimmarna måste bli fler istället för att jag ska orka. Med halsen full av blåsor så måste jag verkligen sova mig frisk!

Vi tänkte kanske att vi skulle åka och fiska på kvällen imorgon eller hitta på något annat mys.

Imorgon ska jag även lägga ut lite bilder här så ska ni få se vad fint det är här med vår i Knåda!

Gonatt så länge!



Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0