Presenter

Gustav har fått så mycket fina presenter. Har lagt ut en hel del bilder eftersom det dykt upp paket här hemma men nu ligger jag efter pga att vi varit borta. Vi har varit både i Knåda och Lycksele. Har inte blivit mycket tid till att blogga då.
 
Men här kommer lite bilder.
 
Han fick en gosig filt av sin Farmor, som hon stickat själv.
 
Ett "Gurratåg" av min barndomsvän Hanna och den fina boxen av syster Fia med familj.
 
Han fick även en skön jacka til hösten av Andreas moster
 
Byxor oxh body av min farmor :)
 
 
Av min kompis Elin och hennes kille Johan fick han jeans och stickad tröja
 
 
Kommer mer bilder sen, nu har jag fått besök :) Tack för alla fina presenter!
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Vilka fina saker ni fått. Bra att dom inte har "konstig" smak.

2012-07-31 @ 18:31:06
Postat av: Hanna

Fina saker! Kul ide med tåget! Och alltid kul med hemma-stickade/gjorda saker :)

2012-07-31 @ 18:39:40
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0