Fynd!!

Idag åkte jag och en vän Julia till Birsta, vi tittade runt på lite bebisgrejer.

Vi är båda gravida och ska ha barn nästan samtidigt. Har skrivit om henne i ett tidigare inlägg, att vi har inte känt varann så länge. Är roligt med en ny vän, kul att umgås, vi ska båda få pojkar och vi har massor att prata om då vi är i samma sits.

Väl inne på Barnens Hus så tittar jag runt efter Brio Bed Rocker för sånna har jag bestämt att jag ska köpa.

Förklaring; Det är som små gummiskor man sätter på barnsängens ben, så man kan vagga barnet till sömns.

Min syster har såna till sina tvillingar och kan säga att det är en mycket "fiffig" grej. Jag kände direkt när jag såg dom hos henne att såna ska vi också ha!

Hittar dom ej inne på Barnens Hus, då dom bygger om där och det var tokrörigt, så jag frågar personalen efter produkten, får till svar att dom är slut! Synd då jag har presentkort där, så vill inte köpa dom någon annanstans.

Dom är rätt dyra, allt ifrån 299kr till 369kr.

Vi titttar vidare på andra grejer och kommer fram till skötborden. Där står ett lika som mitt skötbord som jag fyndat tidigare på Fyndlagret. Pekar på prislappen och säger till Julia.

Stina - Kolla Julia, vad dyrt skötbordet är om jag hade köpt det nytt.. snacka om jag fyndat då jag hittade de så billigt på Second Hand!




Julia - Ja verkligen, å va bra med låda allt!, säger hon och drar ut lådan. Vi tittar förvånat med glatt på varann! Där i lådan ligger en påse med Brio Bead Rocker och bara väntar på mig. Fyra stycken begagnade! Men det gör inte mig något så jag tar påsen och tar kontakt med personalen. Frågar om jag får köpa dom och det får jag :)

Går till kassan och betalar 50kr!

Det kallar jag fynd och tur :P



Kommentarer
Postat av: Knaada

Det var nog meningen att just du skulle ha dom! :) Bra fyndat!

2012-04-17 @ 20:58:38
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Vilken jäkla tur!! Haha!

2012-04-18 @ 06:53:07
URL: http://hannaleanders.blogg.se/
Postat av: morsan

Dom där tentaklerna har du nog ärvt efter din moster.

2012-04-18 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0