Söndag

Ikväll somnade han ovaggad iaf! Förstod att han skulle somna lätt för när han åt vällingen i min famn så var han helt avslappnad och rofylld.
 
Nu ska jag mysa framför tvn, bara känna lugnet och se en film eller nått. Jag har massa tvätt jag borde vika men vet ni vad, det skiter jag i. Är så trött på alla måsten så nu tänker jag strejka ikväll ;)
 
Idag har det varit en lugn hemmadag, utan spänning, bara en helt vanlig dag med Gustavmys.
 
Imorgon ska vi bort Gustav och jag så då gäller det att vara utvilad, vi ska till en tjej som heter Karin och hälsa på. Hon har också en son som heter Hugo som är i Gustav ålder. Det ska bli kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fin blogg du har Stina! Ska bli en flitig läsare. Kul att ni kom idag. Kram

2013-01-07 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0