Åh mamma får tårar i ögonen

Som jag sa innan så var syrran hIt och fikade, jag berättade då för henne att Gustav troligen börjat vinka till oss. Men han har bara gjort det sen igår så jag var inte säker på om det var vinkningar elller något annat han höll på med. 
 
 
Men när vi fikat klart och Hanna skulle åka hem blev det tydligt, han vinkade glatt och med stäckt hand. Snacka om stolt jag blev, stod där med tårar i ögonen så vinkade vi båda hejdå till Hanna när hon gick ut genom dörren.
 
Älskade unge vad stor du blir <3

Kommentarer
Postat av: morsan

Det är ju så kul att följa utveklingen av de små. Förstår ni blir stolta över alla framsteg. Kram till plutten.

2013-02-12 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0