Lite blandade foton

Nu blir det mycket bilder idag men jag ligger efter med bloggandet så nu lägger jag ut allt så kan ni kika. Min tid är hos Gustav så bloggen kommer i sista hand. Vilket är som det ska :)
 
Gustavs kusin Ellie 6år, hon är barnpiga så mamma får vila :)
 
 Hanna med Vira.. hm jag tror det är Vira iaf :P Dom är så sjukt lika så det är svårt att se ibland :)
 
 
 
Jag myser med min brorsdotter Tilda
 
Tilda och Gry.. samma sak igen.. tror det är Gry!? Hjälp mig Hanna, du som skiljer på dom på bild :P  verkligheten är det lättare då dom har väldigt olika personlighet osv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alldeles riktigt, den här ggn fick du till det ;)

2012-09-28 @ 22:16:09
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: morsan

Tänk så gulliga barnbarn jag har, allihop.

2012-09-28 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0