Host.. host

Åh jag är så trött på att vara sjuk, det tar bara om hela tiden och jag smittar Gustav. Eftersom jag inte ammar honom så har han så lätt för att bli sjuk nu. Tycker synd om honom, jag klarar ju mig för att jag är vuxen men han!, lilla lilla goa Gustav :/
Det gör ont i mammahjärtat när jag märker han är dålig, han äter dåligt, sover dåligt och gnäller typ hela tiden.
 
Nu idag var han vaken 8 timmar utan att sova en blund! Dett har aldrig hänt förut, vi fick inte lägga ner honom då grät han direkt och maten är inte så intressant. Nu sover han iaf äntligen..peppar peppar! Har varit där och stoppat i nappen tre ggr nu för han vaknar och somnar om hela tiden.
 
Hoppas morgondagen blir bättre, nu är iaf Andreas ledig så jag får hjälp. Han jobbar ju mycket nattskift och sover på dagarna så jag har varit som en ensamstående och det tar verkligen på krafterna. Har ingen jag kan lämna över till, om så bara en minut. Idag bröt jag ihop för jag är så trött! Men sen blev det mycket bättre, ibland måste man får gråta, sen är det bara att torka tårarna och ta nya friska tag :)
 
Nu har vi tagit ett varsitt glas vin och tänt lite ljus. Soppan står på spisen och vi ska äta lite gott. Sen blir det filmmys :)
 
Ha en bra kväll, det tänker vi ha iaf :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, ibland känns det som om man vill låsa in sig på toa och grina! Man blir ju helt koko av att inte få sova!

2012-09-28 @ 09:18:14
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0