Hemmamys

Nu börjar Gustav bli frisk, så himla himla skönt och allt flyter på så mycket bättre nu. Jobbigt när han varit sjuk för man vill ju inte att han ska må dåligt, lilla gubben våran :/ Men nu är det bättre och idag har han varit så snäll och glad. Ätit bra och sovit mycket!
 
Gustav och jag började dagen med lunch på Ikea med min syster Hanna och hennes tvillingar. Det var mysigt att bara sitta där och äta gott i lung och ro när regnet bara öste ner ute. Sen var hon tvungen att åka hem med bilden för hennes sambo behövde den, då passade jag på att träffa Elin (kompis till mig som också ska ha barn) Elin och jag tog en långpromenad i höstrusket för att sedan avsluta dagen hemma hos mig med tända ljus, varma mackor och filmmys. Vi såg filmen What to expect when you're expecting. Alla säger den skall vara så bra så jag hade nog för höga förväntningar för jag tyckte den var sådär.. helt ok men inte mer.
 
Bilden är lånad
 


 
 
Mamma <3 Gustav = Sant
 
Dagens bild får bli på Gustav och hans mamma :)
 

Kommentarer
Postat av: leandersss

Lugn och ro på IKEA, hur har man det? Trycker det brukar vara sån hög ljudnivå där. Men annars lät det mys! Visst är det skönt med höst och ruggigt väder ibland? :)Jag såg den där filmen på bio i USA. minnen:D Men tyckte också bara att den var helt okejbra.

2012-09-26 @ 15:12:57
Postat av: Hanna

Det blev väl så mycket lugn och ro det kan bli, med två busungar som kastar köttbullar omkring sig! :)

2012-09-26 @ 17:04:24
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: morsan

Moderslycka!

2012-09-26 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0