En tanke

Det slog mig idag när jag gick hem från affären medans Gustav låg i sin vagn och sov. Tänkte nämligen på att många barn inte vill ligga ner i liggvagnen när dom bli runt 3 månader och uppåt, då dom blir så nyfikna i utvecklingen och vill gärna sitta upp men ryggen är inte redo än.
 
Badstödet! Det slog ner som en klar blixt från himlen!
 
Nu ska ni få höra min tanke.. om man har en liggvagn som är rätt ljup som liggvagnarna brukar vara. Ställ ner badstödet och lägg fårfällen över för att få det lite mjukt och skönt. Då halvsitter ju bebisen precis som när många "bullat" upp barnet med kuddar osv. Fast barnet har bättre stöd av badstödet. Vore inte de något? Vad tror du?
 
Jag måste iaf testa någon dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Testa och skriv hur det gick :)

2012-09-19 @ 11:08:40
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0