Dagvild

Hm vad är det för dag idag??.. måste klia mig i huvudet och fundera en länge stund för att sedan tjuvkika på datorn.
 
Jaha det är Fredag idag! Det är så pass :)
 
Iaf, vi är i Edsbyn, jag och Gustav, här slappar vi mest och bara vilar upp oss! Dagarna består av promenader, mys, fika och lite småbesök här och där.
 
Idag är regn och rusk ute så vi blir nog inne idag eller så åker vi till svampskogen. Där finns gula fina kantareller som jag älskar och dom små får gärna flytta hem till min frys. Är superbra att ha en babybjörn till Gustav sånna gånger så jag inte tappar bort honom i blåbärsriset :)
 
Igår kväll gick vi upp till lilla huset på kullen och hälsade på! Där möttes vi av glatt barfotasmåfolk på trappan och dom bjöd in oss med en ivrig blick. Det stod nämligen pizzamys på menyn så vi var efterlängtad kan du tro! Med tända ljus och lite rödvin i mitt glas satt jag till bords med familjen Leanders Kleven. Kände hur värmen smög sig på sakta men säkert! Lillkusinen fick välling och sov för natten, Gustav lånade kusinens vagn och slumrade sött. Medans dom två äldre barnen satt och musade pizza med oss. Sen satt jag och min syster Fia och snackade skit långt in på kvällen.
Alltid lika mysigt att hälsa på där uppe! Huset är varmt och fullt med kärlek av bästa sort!
 
 
Lite dåliga bilder vilket beror på fotografen!, men här är dom! Gustavs små kusinerna som bor i lilla huset på kullen :) Låt mig presentare Herman, Signe och lille Douglas.
 
 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså man skulle ju kunna tro att Signe är min unge! Jätte likt mig när jag var liten. Till sättet oxå ju :)

2012-09-14 @ 22:10:50
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0