Torsdag

Gustav vaknade klockan 6 i morse och var på strålande humör. Han är oftast positiv på morgonen och även idag lyste han upp som en sol när jag efter ett tag släpat mig ur sängen för att plocka upp honom ur spjälsängen. Då han legat vaken en längre stund och grejat på. Vi gick till tv-rummet för att ge lite morgonkäk och han vifftade med benen för fullt som han brukar när magen skriker efter mat.
 
Idag ska vi till BVC på föräldragrupp klockan tre hade jag tänkt. Karin skickade (Hälsingetjej) sms och frågade om vi också ska komma för hon och hennes son ska dit. Hade ingen aning om att det är föräldraträff idag för BVC har nämligen skickat ut lappar till alla utom mig, mig hade dom glömt! :/

Men jag tänkte iaf ta med mig Gustav ner på stan en sväng först och sedan går vi vidare till BVC. Har lite post som jag ska lägga på lådan så tar det på samma gång. Sen är det lite saker som skall inhandlas. Så blir en lugn dag idag men det passar mig för är trött :)
 
Gustav sitter i pyjamas i soffan och slappar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Är de samma grupp som vi var med på? Eller är det en annan grupp du går i? :)

2012-10-18 @ 10:00:27
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0