Små mirakel

Tänk att jag också har varit liten en gång även om det var länge sen, här på bilden var jag bara en liten plutt och min mamma var så ung!
 
Föddes på Bollnäs Sjukhus en Julidag 1984. Vägde då 4000 gram och hade en längd på 53 cm. Vid 3 månader så kunde jag hålla upp mitt huvud, 3 1/2 månad så kunde jag gripa efter saker och vid 12 månader så gick jag själv utan stöd.
 
 
Nu är jag mamma själv och när vår Gustav föddes en Junimorgon 2012 på Sundsvalls BB, så vägde han 3905 gram och hade en längd på hela 54cm.
Lille Gustav är nu på lördag 4 månader gammal och utvecklas fint.
Griper efter saker och vill gärna sitta upp i tex ett knä. Han är nyfiken som tusan och vill helst vara med på allt. Ligger på mage och håller upp huvudet än längre stund. Skrattar och jollrar.
 
Denna bild är tagen efter ungefär en vecka efter födseln.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lill-Stina! :) tänk va häftigt det måste vara för mamma då, när hennes barn blivit stora och får egna barn!

2012-10-25 @ 22:09:33
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0