Mina killar

Åh vad jag tycker om dom här två <3 Vad vore mitt liv utan dom :)
 
 
 
Nu när vi fått barn har vi blivit trötta, så trötta.. så trötta..
Blir lätt att man bråkar en del om små saker, det gör vi iaf, känner du igen dig?
Viktigt är att man inte är långsur tycker jag, ge varandra en kram och prata om saken istället. Det försöker vi göra här hemma och tänk så mycket bättre vi har det nu (läs nästan alltid) när vi kommit överrens om att det som uppstår är pga. att vi är så trötta och att vi inte ska lägga för stor vikt i bråken.
Allt är nytt för oss, jobbig förlossning och jobbig tid efter, Andreas jobbar mycket natt och han sover ofta på dagen. Gustav har varit sjuk en del, jag är mycket ensam här hemma och har ingen att lämna över till när jag känner jag behöver vila. Det sliter på oss alla att det är såhär. Extra viktigt när det är jobbigt hemma är att ha mysiga stunder, vi försöker varva ner och mysa med lilla familjen på kvällarna. Det är vårat sätt att ladda batterierna!

Kommentarer
Postat av: morsan

Du får ta drängen å komma till mormor på semester å vila upp dej när det blitt ordning här. Han blir ju så stor.

2012-10-03 @ 07:21:07
Postat av: Knaada

Åh,jaaa! Jag håller med mamma, ni får komma till oss snart!

Vad stor och fin han blir! (tänker på den lilla av dom) :)

Fin familj du har Stina!

2012-10-03 @ 07:41:03
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0