Jippi!

Shit pomfritt!
 
Nu blev jag superglad men nervös, har nämligen blivit utsedd till veckans blogg via bloggvy!!
 
Klurar på vad jag ska blogga om nu när jag har den här veckan i rampljuset, följ gärna med så får du se vad veckan har att bjuda på.
 
Ska börja med en presentation av mig för er som inte känner mig.
 
Här har ni mig Stina, lite snäll, lite pedant, lite nogrann, lite knäpp och lite bra! Jag har nog många sidor, både bra och dåliga skulle jag tro.
Är hela 28 år nu och bosatt i metropolen Sundsvall sen fem år tillbaks! Här trivs jag som bara den och har inga planer på att flytta från stan.
 
Är mamma till en gullunge som vi döpt till Gustav, han är det bästa, knubbig och pussvänlig. Pussvänlig är även min sambo Andreas dock inte så knubbig!
Vi bor på söder, värsta backen när vi ska hem från stan med det är det värt. För bästa utsikten har vi, jag behöver rumpträningen och är nyfiken, så kan hålla koll på vad som händer från mitt fönster :P
 
Hälsingetjej från början som är stolt över mina rötter, min krigare till karl är från Lycksele som ligger långt norrut. Honom raggade jag upp i Umeå en gång och vi blev så kära så!
Är mammaledig sen fyra månader tillbaka och galet lycklig! Har inte mått så bra sista åren då jag inte trivts med jobb osv. men tar nu igen det!
 
Här är jag.
 
Idag har jag..
 
..fått sovmorgon dagen till ära.
..ätit två marmeladmackor ståendes till frulle.
..struntat i att duscha, hade inte tid.
..promenerat långpromenad.
..skuttat runt i parken i toppluva för att roa småbarn.
..torkat spya mellan brösten, inte min dock!
..torkat golvet för andra gången denna vecka, sån är jag.
..diskat fyra diskmaskiner, hatar att handdiska.
..ätit sex stycken vaniljgifflar, ja dom är goda!
..blivit utelås, yr är mitt mellannamn.
 
En bild på sonen Gustav.
 
Här har ni min sambo Andreas.
 
Tack för att du tittade in, hoppas du vill följa min blogg och vad som händer i vår vardag.
Lämna gärna ett avtryck!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tihi, kul! :)

2012-10-23 @ 07:04:21
URL: http://iettlitethus.se
Postat av: Knaada

Vilken fin presentation, det var roligt att läsa :)

2012-10-23 @ 11:49:09
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0