Söndag

Idag vaknade Gustav klockan sex i morse, vi intog soffan för lite mys och han åt en flaska Nan. Sen somnade han om igen och jag fick lite egentid så passade på att duscha. Lagomt tills jag var klar så vaknade han pigg som en mört, han fick sin morgontvätt och rena kläder. Det är mysigast tycker jag, en nyvaken glad bebis som luktar gott!
 
Sen åt jag frukost i köket, Gustav satt i sin stol brevid och snackade med mig för fullt. Han har så mycket vi ska diskutera :) Efter en stund började dom små ögonlocken se tunga ut så han fick knoppa lite ute på balkongen i vagnen.
 
Trött kille
 
 
Nu har han sovit i cirka två timmar snart och jag väntar på att han skall vakna. Funderar på vad denna dag har att bjuda på..?
 
Har framkallat lite bilder via nätet nu på morgonen så dom kommer väl på posten någon dag. Pysslar och skriver i Gustavs födelsebok, så är ivrig att få sätta in alla fotona.
 
Äntligen jag, finns att köpa här tex
 
 
Kommer blogga lite snabbt ikväll med,
 
Ha en fin söndag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0