Pyssla å dona

Idag träffade jag Hanna en sväng, vi käkade sopplunch och myste på Charm inne i stan. Jag fick ett paket av henne till Gustav med kläder från p o.p. Bortskämd man blir, bara sådär :) Tack för det syrran!
 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Har fått alla framkallade kort på posten nyligen så idag har jag satt in massor utav bilder i Gustavs fotoalbum och i dopminnesboken som han fick av Sanela. Så även ett tack till Sanela :) Det blev superbra och roligt att titta i sen när Gustav blir större.
 
 
 
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Igår var jag på Erikshjälpen och jag älskar ju loppisar för dig som inte visste det. Fast det vet väl alla vid det här laget :P Har mina favoritloppisar som jag besöker rätt ofta och vet precis vart jag ska leta för att fynda. Gick inne på erikshjälpen i lugn och ro med lurarna i mina öron. Lyssnade nämligen på ljudbok, var väldigt rogivande och skönt då jag var barnledig. Ingen stress och jag kunde kika runt utan att skynda.
Fyndade en pyjamas till Gustav, den var i toppskick och kostade endast 17 kr. Superbra för pyjamasar går verkligen åt här hemma då vår lille kille svettas som en tok om natten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin pyjamas! Kanon ju!

2012-11-09 @ 18:25:47
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0