Pussas och kramas

Har ju glömt att berätta att Gustav har börjat "pussas" eller kanske finns ett bättre ord- äta upp min kind! Han gapar stort och " pussar" min kind när ja håller honom i famnen, hur mysigt som helst.
 
Han myser även in sig i min tröja mot min hals eller mot min urringning och skriker högt av förtjusning, om och om igen!
 
När han är riktigt ledsen sträcker han ut armarna mot mig, det har jag upptäckt vid två tillfällen nu så detta är helt nytt! Men igår när han var ledsen så kom signalen så gick inte att misstolka. Hans kroppsspråk var tydligt och glad för framsteget tog jag upp honom med ett stort malligt leende. Så himla underbar känsla när vi får kärlek tillbaka från den där lilla killen som vi älskar så :)
 
Inga tänder i sikte, jag trodde ju Gustav hade gaddar på gång men inte än. Han pillar fortfarande mycket i munnen, dregglar masor och biter intensivt på leksakerna. Men det blir inte mer än så, jag känner efter ibland om något riskorn kommit upp i lilla munnen men är helt slätt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0