Onsdag

Ja igår blev det inget bloggade för jag hade en barnledig dag så hade massor inplanerat. Gustav fick vara hemma med pappa Andreas. Gårdagen började med frukost på Ikea med min syster Hanna. Hon var också barnledig då hennes tvillingar var på dagis. Det kanske inte låter så märkvärdigt med frukost på Ikea liksom, men det är lyx kan jag tala om för två lediga småbarnsmammor :)
Efter frukosten handlade vi lite på Birsta City och tog en gräddig gofika på Charm. Ute blåste det storm så det passade oss perfekt med fikamys.
 
Sen åkte Hanna och hämtade sina små och jag drog vidare. Tittade in på loppis på vagen hem, det är verkligen roligt tycker jag och jag hittade lite fynd. Bland annat en sele till Gustav som man ska ha i tex matstolen så att han inte trillar ur sen när han börjar röra sig mer. Den betalade jag 20 kr för och det är ett fynd för ny kostar dom cirka 160 kr.
 
Väl hemma så åt Andreas och jag tunnbrödsrulle. Andreas drog på träning och jag badade Gustav. Sen fick han en flaska Nan i min famn och sen la jag honom. Drog då upp den nya speldosa för honom som jag köpte under dagen. Tycker det låter så mysigt med speldosa när bebisar skall sova. Verkligen rogivande :)
 
Med trötta ben satte jag mig i soffan ett tag innan jag samlade kraft och gick och la mig. Det var en lugn men bra dag igår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0