Måndag

Senare i dag ska jag byta gardiner i köket hade jag tänkt och göra lite vinterfint.
Har mycket fix som ska fixas och jag älskar det!
När vi var till Edsbyn så åkte jag och Sofia till Erikshjälpen och fynda så har lite små projekt här hemma på G, ni ska få se sen vad jag grejar med.
 
Har även idag lagt ut Gustavs babygym för försäljning, han rullar runt som en tok nu så han vill inte ligga i det. Han blir bara arg. Så nu har vi bestämt att vi ska köpa en lekmatta istället åt honom på Ikea. Det är ganska golvkallt här så det kommer bli perfekt.
 
Nu ska jag göra mig klar för ska ev. möta upp Hanna och tvillingarna på stan, vi kanske tar en promenad längs ån och vem vet vad som sker. En fika kanske?.. eller bibblan.
 
Ha en fin dag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0