Lördag

Idag vaknade Gustav halv sju, jag klev lätt upp då utan protest eftersom jag la mig klockan 21.30 igår. Var verkligen behövligt med mycket sömn!
 
Eftersom det låg två grabbar i lägenheten och sov (Andreas har besök) så tog jag Gustav med mig och åkte till Alnö. Där hälsade vi på två busiga ungar och åt god frukost tillsammans med Hanna och Johnny.
 
Efter frukostbesöket åkte jag och Gustav på loppis på Sidsjöhotell. Där köpte jag lite smått och gott till Gustav som han behöver. Bland annat ett sett från Polarn o. pyret för 10 kr. Ännu ett fynd :)
 
 
När vi loppat klart åkte vi hem, både jag och Gustav har sovit middag. Haft en lugn eftermiddag, nu ligger lilla prinsen och sover med magen full med gröt. Själv tänkte jag inta soffan, så får vi se om jag kan hålla ögonen öppna eller om det blir tidig kväller idag med. Tar mig en glas vin och tänder några ljus. Lite lördagsmys åt en trött mamma iaf :) Me like!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0