Knådamys!

Igår när vi kom till byn så åkte vi direkt till min syster och hennes barn. Fia (min syrra) hade förberett så vi skulle kunna äta korv med bröd ute i höstsolen. Det gjorde vi och det var mysigt.
 
Fick även träffa lilla Edith (brorsdotter) igår kväll, hon är cirka en månad äldre än Gustav men så himla liten. Lätt som en fjäder, nätt och pluttig. Hon var inlindad i en filt och med pigga ögon så såg hon på mig. Fick mysa lite med henne innan hon somnade gott på soffan :)
 

 
Nu sover Gustav ute i vagnen, vet inte än vad den här dagen har att bjuda på återstår att se. Andreas sover än, jag tog Gustav i natt plus att vi klev upp tidigt imorse. Så nu är jag extra snäll idag som låter Andreas sover kan jag tycka :) För ska man vara rättvis så är det min tur att få sova utan tvekan. Har inte haft sen sovmorgon eller en natt utan matning på säkert två veckor!!
 
Ikväll ska vi iaf ha Tacomys sa mamma, blir väl att äta gott sen se X- Factor med ett glas vin. Fia och barnen skulle också komma då tyckte jag någon sa :)
 
Gustav i bilen påväg till Knåda
 
 
 
Signe hade solen i sina ögon.
 
Douglas tycke det var mysigt med besök.
 
 
 
Herman visade hur fort man kan åka om man är bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sovmorgon? Vad är det för nåt?

Vi ska oxå ha klassiskt fredagsmys ikväll - tacos och x-factor! :)

2012-11-16 @ 12:29:00
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0