Härliga tider!

Jag mår så bra nu och tycker att den känslan är så skön och välkommen! Att få lägga ångest, press bakom mig och att ha avslutat ett kapitel. Tänk att snart har det gått ett år sen jag tog steget ut i ovissheten, men samtidigt steget mot framtiden och hälsan! Vad fort tiden går och vad mycket som förändrats sen dess.
 
Imorse tittade Hanna förbi efter hon hade lämnat tvillingarna på dagis. Vi käkade lite frukost sen drog vi oss ner till stan för en låångfika och mycket snack. Vi pratade jul, som planerna ser ut så ska vi fira lilla julafton i deras nya hus och det ska ju bli hur mysigt som helst! Längtar :)
 
Köpte en liten tomtemössa till Gustav idag, fick även mina julkort på posten som jag beställt via nätet och inhandlade ett par julgardiner som skall få pryda vårt köksfönster.
 
Imorgon ska vi åka till Edsbyn, hela lilla familjen och det ska bli kul. Länge sen Andreas var med dit, mamma och pappa har ju renoverat massor så blir riktigt kul å se!
 
Nu ska vi se Johan Falk film och mysa, Andreas ska få en liten överraskning :)
 
Ha de gott :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Knaada

Åh, vad fin han är din pojk Stina :) Han ser så stor och förståndig ut! :) Det blir mys att få träffa er imorgon!

2012-11-14 @ 22:33:02
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Fin bild på er, mamma och son!

2012-11-16 @ 12:23:45
URL: http://iettlitethus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0