Bilder från badpremiären!

Känsliga läsare, varning för tjock och blek mamma!
 
Ja här kommer bilder från Gustavs premiär på badhuset, hade ju glömt kamerasladden i Knåda så kunde inte lägga upp bilderna när jag bloggade om den dagen för ett tag sedan.
Sladden är nu tillbaka och jag kan blogga som vanligt igen :)
 
 
 
 
Kusin Vira var ju också med :)
 
 
Min kompanjon fick bli en svart prick på fotot, för har inte hennes tillåtelse (än) att lägga upp bilder från badhuset. Så så fick det bli såhär :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, gulliga bilder! Du får mitt godkännande! Kan dock inte lova om jag är lika söt ;)

2012-11-26 @ 18:18:18
URL: http://iettlitethus.se
Postat av: louize

ser ju så skojjigt ut :D
då sonen e pigg igen så ska ja bannemig bege mig till badhuset ja med :D

2012-11-26 @ 18:59:14
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Postat av: Leandersss

Tur att inte Gustav är sådär jättebrun han heller då. :P

2012-11-26 @ 20:34:31
Postat av: morsan

Vilka härliga bilder. Nu längtar jag till sommaren å Övre Hammarn, då ska vi busa i vattnet.

2012-11-26 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0