Visst är han söt!

Idag ringde min syster sofia, hon hade fått ett infall och ville upp till Sundsvall. Å vips så var det bestämt!

Hon packade in lillprinsen i bilen och åkte upp i spöregnet för att hälsa på oss. Hämtade upp mig på vägen och vi åkte tillsammans vidare till vår lilla- syster Hanna för att äta varma mackor. Supergott!

Hos Hanna satt vi och snackade skit till klockan blev mitt i natten! Sen fick jag skjuts hem för att nu krypa i säng så jag orkar med morgondagen.

Imorgon ska vi på loppis, fika och flänga runt som bara VI kan! Så kan tänka mig att det kommer slita på min tjockiskropp :P Så är nog bäst jag hoppar i säng så kroppen orkar med!

Lillprinsen, helt nyvaken och förvånad



Rödvinet på bordet fick jag inte ta del av dock!




Kommentarer
Postat av: morsan

Lilla gullplutten är alltid lika glad å go. Hoppas det är lika om 13 år sådär.

2012-05-12 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0