Upp som en pannkaka ner som en sol!?

Fortfarande förkyld när jag vaknade i morse, ont i halsen och gravidkrämpor på de! Inte direkt så jag hoppade upp ur sängen :/

Näsblodet började tokrinna när jag en stund senare satt på toa! Pappret tog självklart slut så det bara rann ner blod efter hakan. Blodet landade på min stora mage och rann vidare ner på låren. Det såg hemskt ut! Trots att jag var "snabb" upp och lutade mig över handfatet hann jag bli riktigt blodig. Måste vara ett himla tryck på blodkärlen när man är gravid!?
Tur att Andreas inte såg mig, vet inte vad han hade fått för första tanke om han sett mig där!?

Efter att fått stopp på niagarafallet, tog jag en dusch och en alvedon men var fortfarande lite småsur och less! Så har sussat runt i mysbyxor idag och gjort så lite som möjligt!

Men sen hände nått!!!

.......

Jag ställde mig och stekte pannkakor bara sådär!
Mums!

........

Och nyss bakade jag en kaka :)

Å nu känner jag mig inte alls så sjuk eller sur längre!


 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du mår bättre snart :)

2012-05-02 @ 20:19:39
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Knaada

Dom såg ruggigt goda ut! Krya på dig nu Ninis!

2012-05-02 @ 23:05:00
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0