Min kärlek!

Vad tycker jag om hos Andreas?

Jo jag vet att Andreas är min stora kärlek när vi kan skratta tillsammans så tårarna kommer.
Eller när han ringer hem från jobbet bara för att säga hej!
När han håller upp dörren till gamla tanten som vill in på Ica så smälter mitt hjärta!
Han visslar omedvetet glatt när han plockar i köket.
När jag får ett sms där det står att han bara vill berätta att han tycker om mig.
Han håller koll på vad jag har för åsikter och respekterar det.
Han delar ut kramar av bästa kvalitet och är bara sig själv!
Han har smilegropar och snälla ögon..

Ja listan kan göras lång!


Ska berätta lite snabbt hur vi blev vi :)


Här är han som fick mig att åka buss i fyra timmar för att träffa honom första gången!
Han är från Lycksele, där har han inte bara sina rötter utan även mamma, pappa och sin syster.



Han jobbade då i Stockholm för försvarsmakten så han var borta på veckorna. När dom hade ledigt åkte alla hem till sig medan han åkte till mig. Lycksele och skotern fick vänta!



Han fick mig på fall med sin norrlänska charm och list!
Efter bara ha setts i tre månader så lovade jag att vänta på honom! Han åkte då till Afghanistan och tjänstgjorde i sju och en halv månad.



Han gjorde mig påmind om att han var värd att vänta på!



När han hade leave åkte vi till Lycksele för att han skulle hinna med att träffa alla innan det var dags att åka till Afghanistan igen.



När uppdraget var slut, mötte jag honom i Stockholm. Min mage var pirrig, han var stilig och jag var stolt!



Vi åkte på vår första utomlandresa tillsammans efter att ha varit ifrån varann allt för länge, bara vi två!



Han lämnade Lycksele, flyttade ner till Sundsvall och vi flyttade ihop.



Vi åkte på vår andra utomlandresa och jag berättade för honom att vi två skulle bli tre!
Han blev superglad och jag lättad :P



Nu väntar vi ivrigt på vår son Vi ska bli en liten familj!



Andreas berättar för mig dagligen att han tycker om mig, han får mig att skratta och le! Med honom kan jag vara mig själv och han tycker om mig för den jag är!
Utan Andreas hade jag varit vilse i livet. Han är min livs stora kärlek och jag är så himla glad jag satte mig på den där bussen för att träffa honom den där kalla Februari- dagen 2009.

Så gick det till när min dröm gick i uppfyllelse, för det är just det han är :)

Min dröm!







Kommentarer
Postat av: Mariana

Åååh, jag ryser när jag läser vad du skriver.. Du skriver så bra..

Och jaaa, jag minns hur pirrig du va. Dels när de va dags för första riktiga träffen och sedan när han skulle bege sig ut i världen i uniformen..

Aldrig en rolig upplevelse.. Men det fixade ni galant!! Och jag är sååå himla Glad för eran skull att resan har gått som den ha gått och att ni nu väntas bli tre.. :-D En underbar känsla!!

Å än är ni bara på Starten av eran liv tillsammans.. Tänk vad många år och händelser ni ska få ha tillsammans.. :-) Hihi..

Kraaam på dig!!

2012-05-09 @ 23:38:06
URL: http://marriss.blogg.se/
Postat av: julia

Men gud vad fint skrivet :)

2012-05-09 @ 23:38:37
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, nu fick man böla en skvätt också...;-) Ni är så otroligt fina! Kan inte vara annat än en snygging som gömmer sig i magen...!

2012-05-10 @ 00:26:47
Postat av: Hanna

Ni två, som snart blir tre, är så fina ihop! :)

2012-05-10 @ 06:47:52
URL: http://hannaleanders.blogg.se/
Postat av: morsan

Det var fint skrivet Stina. Skulle vara kul att läsa Andreas version om "Min kärlek !".

2012-05-10 @ 08:23:55
Postat av: Knaada

Åter igen - Jag håller med morsan!!!!! Vi vill ha Andreas version! :)



Ni är ett superpar och helt säkert blir ni också världens bästa mamma och pappa! :)

2012-05-10 @ 22:12:28
URL: http://knaada.com
Postat av: felicia - fotokobran

planerat sommaren än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/nagra-planer.html#comment

2012-05-11 @ 21:27:19
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Åsa

Vilken fin historia Stina - Ni är såå fina!! All lycka med er Bäbis!! Kram <3

2012-05-13 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0