Hälsan..

Hur mår jag idag frågar jag mig själv!?..

  • Är förkyld och har huvudet fullt av snor!
  • Ont mellan benen så jag knappt kan gå, foglossning!
  • Huvudet är tungt som bly och ögonen svider!

Vad vore livet utan Alvedon, allt ovan som jag just nämnt är en aningens bättre och mindre smärtsamt efter ett glas vatten och en alvedon.

Så lite gladare sitter jag nu här i soffan, tjock, med fötter som stoppade korvar och stirrar på tv:n med röda ögon. Bebisen har cirkus i magen så han verkar pigg iaf!


Funderar på om jag ska gå och sova!




Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig! Kram

2012-05-02 @ 06:10:56
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0