En bulle på jäsning!

V.14 Min vikt 64kg, Mår illa, yr och blek! Fortfarande lite hemligt att jag är gravid.



V.19 Min vikt 67,7 kg. Ultraljud och allt såg fint ut, bebisen väger här ca 230 g.



V. 21 Min vikt 70,11kg. Täppt i näsan, magen spänd och bäckenet börjar göra ont.



V. 25 Min vikt 72,8kg. Ca. 120 dagar till BF här. Mår bra men är ständigt kissnödig!



V.29 Min vikt 77,5kg. Andreas hörde bebisens hjärtljud första gången här. Jag samlar vätska och blir uppsvullen. Kunde känna bebisen hicka för första gången!



V. 32 Min vikt 77, 9kg. Nu börjar magen sticka iväg. Bebisen sparkar på revbenen.
Har sockersug och dille på Mazariner :P



V. 34 Min vikt 81,1kg Bebisen har huvudet neråt, så nu börjar det närma sig. Han sparkar vilt och är livlig om kvällen och natten. Jag är törstig och drömmer konstigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0