Boar..

Tänk hur man håller på nu när det är första barnet! Vi längtar ju så himla mycket efter honom, den där lilla knodden som ska ta våra liv med storm!

Här har jag bäddat åt honom i vagnen, så han kan sova gott när vi ska ut och gå på vår premiärpromenad sen :)






Täcke blir nog för varm då.. men jag har iaf ett vi kan plocka fram vid behov. Ville mest bädda för det kliar ju i fingrarna på mig att fixa :)

Satte ett lakan framtill vid huvudet (det prickiga) för tänkte att om han kräks slipper det bli ofräscht i barnvagnen. Lakanet kan man ju byta ut vid behov.

Jag har köpt en kudde, men tog bara en tunn filt i örngottet när jag bäddade för tror han kommer vara för liten för kudden i början då den är "puffig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0