Tradera mera!

Jag erkänner jag är BEROENDE!

Tänk vad mobbad jag blivit för jag är en sån traderanörd! Men det står jag för :P
När andra fikar, går på bio osv. Då kan det svider i plånboken medans jag då har en traderaslant att sticka till där. Perfekt!

Tradera tar upp mycket tid. Det första jag gör när jag startar min dator är att kolla mina aktioner.
Tradera är lite som att koka mjölk på spisen, man kan inte titta bort för då går det åt skogen. Kan hända mycket på kort tid, både bra och dåligt.

Har haft min tradera sen -08 och är fast. Visst är det mycket jobb men man får betalt för de tid man lägger ner där.

Jag säljer saker men mest kläder. För stora och små!
Rensar min garderob, Andreas garderob.. ja allt som man inte vill ha kvar åker ut på tradera.
Säljer även för min syster som är trebarnsmamma och där får jag 50% av inkomsten.
Hon har ingen tid för att hålla på å tramsa med sånt där, så jag fixar och hon tar hälften av kosingen.
Perfekt tycker jag :) Perfekt tycker hon :)

Roligast är att sälja jackor, jeans och barnkläder om du frågar mig, för det är lätta pengar :)
Sen är det även kul när man får fina omdömen, då man lagt ner lite mer tid på det man sålt och kunden verkar nöjd.

Men det som är roligast är ändå när man har pengarna på kontot. Snabbt går det, från noll kronor på "traderakontot" tills det kan sitta flera hundralappar där. Ja tom. tusentals kronor! 

Tänk så mycket pengar jag har fått ihop sen -08. Bara här om dagen sålde jag för 1000kr. Lätta pengar på en dag kan jag tycka!

Du som ännu inte testat, prova ska du se att du också blir fast och får en slant i "plånkan" din!



Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Julia

Läääär mig :P

2012-03-14 @ 21:59:34
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0