Loppis, som blev floppis!

Som vi hade förberett!

Jag å Hanna klev upp tidigt idag, tog med oss alla barnkläder som vi strukit så fint och skulle iväg och "loppa".
Men glest på fok gjorde det hela till en flopp! Vi kom överrens om att det var sista gången vi hyrde bord på loppis ute i bushen.

Men mysigt ändå, hade fika med oss, satt å prata strunt och vi fynda lite grejer.
Inte så ofta man får ha syrran för sig själv nu för tiden heller :)
Tvillingmor som hon är!

Folk blev ju som galna på slutet och typ gav bort grejerna i desperation. Så jag handlade fina pyjamasar m.m. för 5kr och 10kr styck :P  Perfekt ju!


Så nu måste jag byta kläder på lillgrodan flera gånger per dag i sommar om han ska hinna ha allt på sig innan han växer ur kläderna :)






Kommentarer
Postat av: Knaada

Åh, vad synd! Jag som var övertygad om att ni skulle vara succé!



Jag skulle vilja få sälja dina kort på min bloppis, om du vill?

2012-03-18 @ 23:32:21
URL: http://knaada.com
Postat av: Stina

De får du :)

2012-03-19 @ 11:08:42
Postat av: Mariana

Tjingeling!!

Vet du, det är loppis på barnkläder i slutet av April här i Matfors. Å där bruka de va succé verkligen!! Så boka bord där istället.. Bruka kosta 80-100 kr för att hyra ett bord. Men bruka va tokmycke folk här ute o väldigt populärt!! :-)

Hoppas ni mår toppen!! Kraaaam

2012-03-19 @ 11:39:51
URL: http://marriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0