Vilken dag..

Ja idag var jag först på stan en sväng med syrran och hennes två små gryn. Ville hinna träffa dom innan fam. Leanders/ Solin åker till Edsbyn för att fira midsommar. Vi fikade på Charm och satt ute i solen.
 
Efter fikat fick jag åka hem och väcka Andreas som hade jobbat 16 timmars pass. Han var redan vaken och väldigt trött men ville följa med till BVC ändå, vilket jag var glad för. Han är ett riktigt stöd och visar verkligen att han bryr sig till 100%.
 
Väl framme på BVC så började vi med blodtryck och lite prover. Sen gick vi vidare, barnmorskan mätte magen och kollade så allt var ok med bebisen.
Sen var det dags för det som jag gruvat mig för så, hinnsvepning!! Tackade nej till det sist när vi var upp på BB men idag hade jag bestämt mig för att göra en.
 
Har hört att det skall göra ont och vara väldigt obehagligt!
 
Hinnsvepningen var riktigt obehagligt, det gjorde ont och jag trodde jag skulle svimma av den obehagliga känslan. Men nu är det fixat och det känns bra att ha det gjort!
 
Snart har vi vår bebis  

Kommentarer
Postat av: Knaada

Snart Stina och Andreas, snart :)

2012-06-20 @ 23:49:29
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Snart så.... Men du lurar nog många med den där rubriken ;)

2012-06-21 @ 04:46:33
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0