Väntar..


När ska han komma???


Som han busar i magen, känner honom väl och jag brukar "hålla" i lilla hälen när han trycker den mot magen så den putar ut.  Jag kan även känna hur han ligger där inne och putar med rumpan. Han är fixerad nu och barnmorskan säger att han är nog en stor bebis!

Vi gissar på ca. 4 kg.

Ska bli spännande att se vad han väger. Att han nog är stor är jag inte så orolig över, jag har ju inget att jämföra med och barnmorskan säger att man får inte större barn än man kan föda! Normalt sett..




Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Knaada

Vi också :) Jag undrade just var du var idag, nu vet jag att du sitter där hemma med din laptop och väntar, då kan jag sova lugnt :)



JAg har sagt det förr och tänker säga det några gånger till...



Lycka till!

2012-06-11 @ 22:54:55
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Ja vad spännande!! Jag har ju så fullt upp att man liksom inte fattat att ni har en bebis om några dagar!! Vad roligt!! Säger oxå det, utifall vi inte hinner ses innan: STORT lycka till! Kram

2012-06-12 @ 07:38:28
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0