Upp och ner som en pannkaka!

Ja i natt var det full rulle, värkarna löste av varann i rask fart så blev inte mycket sömn. Vi hade ju ställt klockan tidigt idag för vi skulle med bilen till Careta i Timrå för nya bromsbelägg klockan 7.00. Andreas frågade mig om jag ville med trots att jag sovit så dåligt. Men det är skönt om det händer något i denna långa väntan.
 
Efter Careta var vi på McDonalds och käkade sen drog vi upp till BB. Där gjorde vi mätning och kollade läget på bebisen. Han är stor och knubbig :) Så det är ju toppen!
 
Värkarna är inte regelbundna, dom kommer och går lite som dom vill. Nu är jag trött efter en lång dag och tänker slappa film med min älskling.
 
De där med bilen blev en dyr historia, men vi måste ju ha bromsar så vad gör man. Det är bara att betala och se glad ut! Pappa blir glad nu när vi bytt bromsbelägg och bromsskivor för han var orolig då vi hade så dåligt på vår bil.
 
Upp och ner som en pannkaka men med lite sömn så är man som ny igen :)
 
 
Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0