Nedräkning!

Idag är det fyra dagar kvar till BF!

Har nedräkning för fullt nu :)



Skjutsade Andreas till jobbet idag, sen tog jag bilen och åkte till Birsta igen. Handlade lite presenter, blommor till balkongen och ett par skor till mig.

Då mina fötter ser ut som två bakpotatisar nu mera är det svårt att veta vad jag ska ha på mig!?
Så det blev till sist ett par ballerinaskor. I hyffsat pris, som jag kan ha nu och sedan kasta dom då mina "normala" fötter kommer tillbaka.

Nu ska jag fixa bakpotatis med skagenröra. Andreas slutar 22.00 så ska hämta honom då.

Detta får bli allt för idag, är helt slut och trött i huvudet. Får blogga mer imorgon då jag har ny enerig :)


Kommentarer
Postat av: morsan

Fötter med skagenröra? Vad kallas det när man är lagd åt det hållet?

2012-06-10 @ 21:27:42
Postat av: Hanna

Haha, skulle precis säga som mamma! Har inte Andreas dessutom fobi för fötter? ;)

2012-06-11 @ 07:58:48
URL: http://hannaleanders.blogg.se/
Postat av: Mariana

Jaa, fy sjutton för svullna o onda fötter.. Magnus är inte så förtjust i fötter, så ja ha mutat mamsen o hjälpa mig ibland.. För de går ju bara inte att massera dem själv.. :-O

Nu vill vi inte vanka fram mer, nu vill vi snusa bebbe!! ♥ Hihi..

Kraam på´re!!

2012-06-11 @ 14:21:00
URL: http://marriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0