Nationaldagen

Grattis Sverige på din dag!






Idag tog jag min bebismage och gick ner på stan. Gick ju inte fort men fram kom jag till sist iaf :)

På stan var full fart, massor med folk och blev faktiskt förvånad över vilket fint väder det bjöds på, dagen till ära!

Efter en titt på stan åkte jag bil upp på Haga och hälsade på två små ligister. Är ju så van att få träffa dom ofta så längtar ju ihjäl mig när jag inte sett dom på någon dag! Dom var lika glada som alltid :)

När jag hade busat med ligisterna, fikat lite gofika och vilat tjockis- benen tog jag bilen vidare en sväng till Birsta City. Där köpte jag en tröja och nån liten pryl till hemmet.

När jag kommit hem igen, plingade det på dörren och jag fick finbesök av Hanna. Hon är en av mina äldsta kompisar, har känt henne sen vi var små kottar, hade blöja och pratade dadda med varann. Idag slog vi ihjäl några timmar med att fika i härlig kvälls-sol och med en massa prat, dock inte på dadda- språk :P

Mycket trevlig avslutning på dagen!



Folkhavet på stan!



Ligisterna på Haga :)



Hanna som tittar fram bland svenska björklöven. Tyckte den passade bra idag på Nationaldagen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0